سایت تخصصی ویژه طرح جابر،کاملترین طرح های جابر اول تا ششم شامل: جمع آوری وطبقه بندی ، نمایش علمی(مدل،تحقیق،نمایش)و آزمایش را با بهترین عنوان و محتوا ،قابل ویرایش به صورت ورد،pdf و شامل تمام موارد طرح جابر نظیر عنوان،متن،تعریف،شرح تحقیق،تحقیق زمینه ای،نتیجه گیری،منابع،سپاس گذاری،کارنما،راهنمای کارتون پلاست،فونت و تیتربندی،عکس و... با مناسب ترین قیمت و دانلود فوری وگارانتی وپشتیبانی رایگان در ایتا 09034840420.

بازی های کلاسی
4.6 /5 20 5 1
بازی های کلاسی
بازی های کلاسی
نام بازی: رد کردن کیف اعدادی
هدف: همکاری و تعاون، حس رقابت و بهبود سرعت
تعداد بازیکنان: به تعداد دانش آموزان کلاس
ابزار لازم: توپ مدیسنبال یا کیفی بزرگ و یا کیسه شئی
سن بازیکنان: محدودیت سنی ندارد.
شکل بندی: به صورت نیمکت های کلاس
شرح بازی:
 دانش آموزان را به تعداد ردیف نیمکتهای کلاس به چند گروه مساوی تقسیم می کنیم. توپی نسبتا سنگین (مدیسنبال) کیفی بزرگ و یا کیسه ای شئی را به اولین نفرات هر گروه داده و از آنها میخواهیم که با رد کردن شئی مزبور به افراد گروه خود،  بازی را بصورت امدادی شروع کنند. گروهی که توپ را سریعتر به آخرین نفر خود برساند یک امتیاز خواهد گرفت. تیمی که در مدت زمان کمتری مجموع امتیازاتش  به حد مشخصی برساند به عنوان گروه برنده شناخته خواهد شد .

 
نام بازی: گوشه
هدف: گرفتن خانه برای خود، دقت و سرعت
تعداد بازیکنان: هفت نفر
ابزار لازم: گچ
سن بازیکنان: ۹ تا ۱۸ سال
شکل بندی: به صورت چهار گوشه
شرح بازی:
در داخل کلاس یک مربع را با گج به اندازه چهار در چهار (۴ در ۴) رسم می کنیم . در ابتدا تمامی افراد بیرون مربع قرار می گیرند. و با سوت افراد بیرون شکل به سوی میدان می دوند هر کس زود تر به هر گوشه (خانه ) یا مستطیل رسید آنجا را تصرف می کند. دو نفر بیرون باقی می مانند و به فکر تصرف گوشه های دوستان خودشان هستند . در هر ۳۰ ثانیه مکان ها عوض می شوند. آن دانش آموزی که در وسط،  بدون گوشه مانده است می تواند در موقع جابه جا شدن دوستان گوشه آنها را بگیرد، خانه خود قرار بدهد. فردی که بدون خانه
مانده بازنده و دو نفر دیگر به وسط بازی می آیند بازی ادامه می دهند.

نام بازی: گوش کن و انجام بده
هدف: شناخت و ارزشیابی آموخته های دانش آموزان (شناخت نوع حرکات ورزشی)
تعداد بازیکنان: همه دانش آموزان کلاس
سن بازیکنان: ۸ تا ۱۵ سال
شکل بندی: به دلخواه
شرح بازی
 دانش آموزان به دو دسته تقسیم می شوند. از هر گروه می خواهیم تا با شنیدن نوع خاصی از کلمات یک نوع از حرکات ورزشی را انجام بدهند. به این صورت که مثلا یک گروه (گروه انعطاف) و گروه دیگر(گروه جنبشی) نامگذاری می شوند. معلم هرگاه کلمه انعطاف را به زبان آورد گروه انعطاف باید یک حرکت انعطافی از خود نشان دهند و آن حرکت را تا ۵ شماره انجام دهند و گروه جنبش باید حرکت در جا زدن را انجام دهد و همزمان جمله (سلامتی و نشاط با ورزشی ) را تکرار کنند. بالعکس هرگاه معلم کلمه جنیش را به زبان آورد گروه جنبش باید یک حرکت جنبشی انجام دهند و گروه انعطاف حرکت در جا زدن را انجام دهند و همزمان با در جا زدن یک جمله ورزشی دیگر یا جمله ای نظیر (انقلاب ما انفجار نور بود) را به زبان آورند. باید توجه کرد که هر گروه نباید حرکت تکراری انجام دهد در صورت تکراری بودن حرکت، آن گروه حذف می شود و گروه دیگر برنده می شود

 
نام بازی: قرعه
اهداف پرورشی: تبعیت از فرمان مربی
شرح بازی:
 مربی تعدادی کاغذ را در داخل پاکت میریزد و از دانش آموزات می خواهد که هر نفر یک کاغذ بردارد.
هر دانش آموز باید دستوری را که بر روک کاغذ نوشته( انواع حرکات ورزشی، اجراک سرود و ... ) اجرا نماید.

 
 
نام بازی: پانتومیم
 اهداف پرورشی: ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان و پرورش تعقل و تقکر در کودکان.
شرح بازی:
دانش آموزان کلاس به چند گروه تقسیم میشوند (هر ردیف کلاس یک گروه). و معلم معماهایی را مطرح می‌کند و از یکی از دانش آموزان میخواهد که انرا بصورت پانتومیم به کلاس ارائه دهد. گروهی که سریعتر جواب صحیح را پیدا کند یک امتیاز کسب خواهد کرد و در نهایت ردیفی که سریعتر مجموع امتیازاتش به عدد مشخصی برسد به عنوان برنده شناخته می شود. مربی می تواند معمای مورد نظر را از مسائل تربیتی و اخلاقی و تربیتی انتخاب نماید مثلا عبادت یک عابد، جنگ با کفار و ...
 
  • مشخصات
  • دانلود
4.6 /5 20 5 1
نظرات خود را اینجا بنویسید

مقاله و تحقیق رایگان بازی های کلاسی Average rating: 4.71727971467994, based on 89 reviews from $0.0000 to $0.0000
کانال ایتا: https://eitaa.com/tarhejaberr