سایت تخصصی ویژه طرح جابر،کاملترین طرح های جابر اول تا ششم شامل: جمع آوری وطبقه بندی ، نمایش علمی(مدل،تحقیق،نمایش)و آزمایش را با بهترین عنوان و محتوا ،قابل ویرایش به صورت ورد،pdf و شامل تمام موارد طرح جابر نظیر عنوان،متن،تعریف،شرح تحقیق،تحقیق زمینه ای،نتیجه گیری،منابع،سپاس گذاری،کارنما،راهنمای کارتون پلاست،فونت و تیتربندی،عکس و... با مناسب ترین قیمت و دانلود فوری وگارانتی وپشتیبانی رایگان در ایتا 09034840420.

مقایسه تکنولوژی ها از دیروز تا امروز
4.7 /5 20 5 1
مقایسه تکنولوژی ها از دیروز تا امروز
مقایسه تکنولوژی ها از دیروز تا امروز

خبرگزاری ایمنا: تکنولوژی ها با همان سرعتی که فراگیر می شوند با همان سرعت هم منقرض خواهد شد و جای خود را به تکنولوژی های جدیدتر خواهند داد.
به گزارش گروه ترجمه سرویس علم و فناوری ایمنا و به نقل از یاهو نیوز در طی یک صد سال اخیر، زندگی انسان با پیشرفت اختراعات و تکنولوژی های جدید کاملا تغییر کرده است. اما این تکنولوژی ها با همان سرعتی که فراگیر شدند، کم کم نیز منقرض خواهد شد و جای خود را به تکنولوژی های جدیدتر خواهند داد. همانطور که ما برخی از تکنولوژی های رایج نسل قبلی را ندیده ایم (مثل ماشین بخار و تلگراف)، نسل بعدی ما نیز بسیاری از تکنولوژی های متداول امروز را نخواهد دید. ابزارهایی که در زمان خود و حتی امروز هم بسیار پیشرفته تلقی می شوند، به زودی و با ارائه نسل جدیدی از تکنولوژی ها، به موزه راه پیدا خواهند کرد.
در این گزارش بر آنیم تا برخی تکنولوژی های گذشته و امروز را باهم مقایسه کنیم.
دیروز تلفن ثابت و باسیم و امروزه تلفن های بی سیم و موبایل

شاید تصور اینکه تا همین ۱۰ سال پیش، بسیاری از تماس های صوتی با استفاده از خطوط تلفن ثابت و تلفن همگانی انجام می شد خیلی دور از ذهن باشد. امروزه دیگر تقریبا همه افراد از تلفن همراه استفاده می کنند؛ تلفن های همراه و برنامه های آن، امکان چت تصویری و صوتی رایگان و نامحدود را در هر نقطه مقدور می سازد.
بیشتر شرکت‌های تجاری نیز به همین رویه خواهند پیوست و با حذف تلفن ثابت، هزینه‌ی سالانه‌ی زیادی را صرفه‌جویی خواهند کرد.
قبلا اینترنت کابلی و Dialup و امروزه اینترنتADSL و بیسیم

نوجوانان عصر ما شاید اینترنت دایال آپ را بیاد نیاورند. اما روزگاری نه چندان دور با صدای بوق اینترنت دایال آپ به شبکه جهانی دسترسی پیدا می کردیم، صدایی که دیگر سالهاست از خاطر رفته است. اینترنتی که این روزها به آن دسترسی داریم سرعت بسیار بالایی دارد. زمانی برای دانلود عکس و یا ویدئو ساعت ها وقت صرف می شد اما امروزه با داشتن پهنای باند بالا این کار سرعت بالایی پیدا کرده است. امروزه دیگر خطوط تلفن همراه هم اینترنت دارند و دسترسی هرچه راحتتر شده است.
نرم افزار پخش موسیقی آنالوگ و امروزه بجای آن آی پاد، گوشی های هوشمند برای شنیدن موسیقی

نوار کاست، سی دی های صوتی، ضبط صوت و Mp3پلیر ها دیگر منسوخ شده اند. با تشکر از آی پاد و تلفن های هوشمند، کل مجموعه موسیقی دلخواه خود را به راحتی می توانید در جیب شلوار جین خود جا دهید و هرزمان که بخواهید به موسیقی گوش دهید.
دوربین‌های تک کاره عکاسی و فیلمبرداری و جایگزین آنها دوربینهای دیجیتال و گوشی های هوشمند

امروزه با وجود دوربین‌های پرقدرت بر روی تقریباً تمامی گوشی‌های موبایل، شاهد هستیم که صنعت ساخت دوربین‌های عکاسی با افت بی سابقه روبرو شده‌ است. برخلاف دوربین‌های عکاسی آنچنانی که تنها در مواقع ضرورت با خود حمل می‌کنیم، دوربین گوشی‌های هوشمند همان چیزی است که هر روزه در جیب به این سو و آن سو می‌بریم. از این گذشته با وجود انواع و اقسام برنامه‌های مختلف و فیلترهای زیبا و کاربردی قادریم تا بلافاصله پس از عکاسی، نتیجه کار را ویرایش و تصحیح نور کرده و بالافاصله بر روی شبکه‌های اجتماعی منتشر نماییم
دیروز دستگاه فکس و ارسال کاغذ امروزه پست الکترونیک

دیگر با وجود ایمیل هنوز هم از فکس استفاده میشود؟ دستگاهی که بهترین سال‌های عمرش را در دهه ۱۹۷۰ میلادی گذرانده و با سرعت به سوی پیری و نیستی گام‌ برمی ‌دارد. دیگر با وجود پست الکترونیکی براحتی نامه ها در کوتاهترین زمان ممکن ارسال می شود.
سالها قبل CRT TV و در حال حاضر تلویزیون LCD، تلویزیون های هوشمند

روزگاری صفحه نمایش تلوزیون ها آنقدر بزرگ و جاگیر بود که بسختی امکان جابجاشدن آنها مقدر بود. امروزه تلوزیون ها روز به روز تخت تر شده و فضای کمی اشغال می کند.
قبلا دیسک های نوری و در حال حاضر درایو فلش USB، ابر ذخیره سازها

روزگاری قبل اطلاعات خود را برروی نخستین CD و DVD می ریختیم و فایل ها را جابجا می کردیم اما از عمر این تکنولوژی چیزی باقی نمانده است چرا که کاربران ترجیح می‌دهند محتوای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری و دانلود نمایند. و یا در حافظه فلش در قالب یک فلش USB اینکار را انجام دهند .یک راه حل ذخیره سازی بسیار کوچکتر و سریعتر. در این صورت هم هزینه‌ی کمتری پرداخته‌اند و هم سریع‌تر به مقصود خود رسیده‌اند
 
 
 
 
 
 
 
 

ایمیل و حال جایگزین آن SMS، IM، شبکه های اجتماعی

دیگر شبکه های اجتماعی سریعترین وسایل ارتباط جمعی هستند. امروزه همه این اپلیکیشن ها برروی موبایل ها قرار دارد و همه خیلی سریع پیام هایشان را چک می کند.
 
 
  • مشخصات
  • دانلود
4.7 /5 20 5 1
نظرات خود را اینجا بنویسید

مقاله و تحقیق رایگان مقایسه تکنولوژی ها از دیروز تا امروز Average rating: 4.59479733975362, based on 89 reviews from $0.0000 to $0.0000
کانال ایتا: https://eitaa.com/tarhejaberr